نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2856
-
الف
+

جانی دپ دیگر با «دزدان دریایی کارائیب» نیست

جانی دپ پس از بازی در پنج قسمت از سری فلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»، دیگر در این مجموعه فلم حضور نخواهد داشت.

جانی دپ پس از ایفای نقش در پنج قسمت از فلم‌ سینمایی «دزدان دریایی کارائیب»، دیگر در این مجموعه فلم حضور نخواهد داشت.

به گزارش آی فیلم2، «استوارت بیتی» فلمنامه‌نویس «دزدان دریایی کارائیب» ضمن اعلام این خبر که دوران حضور «جانی دپ» در کرکتر کاپیتان اسپارو در این مجموعه به پایان رسیده است، گفت: فکر می‌کنم «دپ» دوران بسیار خوبی در این فلم داشته و مشخصا کرکتر کاپیتان اسپارو را از آن خود کرده است.

بیتی افزود: امروز بیشتر شهرتی را که جانی دپ دارد ، از طریق «دزدان دریایی کارائیب» کسب کرده است.

همه مردان در سراسر جهان شخصیت او در این فلم را دوست دارند و فکر می‌کنم این موضوع برای او و همه ما بسیار فوق‌العاده است. 

«جانی دپ» بازیگر ۵۵ ساله هالیوودی طی 15 سال گذشته در پنج قسمت از فلم «دزدان دریایی کارائیب» در کرکتر کاپیتان «جک اسپارو» برای کمپنی دیزنی بازی کرده است که آخرین قسمت آن به سال ۲۰۱۷ میلادی و فلم «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» باز می‌گردد.

اخیرا اعلام شده کمپنی دیزنی قرار است قسمتی جدید از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» را با فلمنامه‌هایی از «ریت ریس» و «پل ورنیک» تولید کند. 

اولین قسمت از این فلم در سال ۲۰۰۳ میلادی با نام «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» به سینما آمد و پس از موفقیتی چمشگیر قسمت‌های بعدی آن«دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده» ۲۰۰۶، «دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان» ۲۰۰۷، «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» ۲۰۱۱ و «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» ۲۰۱۷ ساخته شد و این پنج قسمت تاکنون به فروشی بالغ بر ۳ میلیارد دالر در بازار جهانی فلم دست یافته‌اند.

ایسنا نوشت: «جانی دپ» تاکنون سه‌بار برای فلم‌های «سوئینی تاد»، «در جست‌وجوی سرزمین رویایی» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و  برای فلم «سوئینی تاد» جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری را دریافت کرد و فلم‌های او تاکنون بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دالر در امریکا و بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون دالر در جهان فروش داشته‌اند.

«ادوارد دست‌قیچی»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و فابریکه چاکلت سازی»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو»، «سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «کوکائین»، «دونالد ترامپ: هنر معامله»، «هزارتو» و «دشمنان مردم» از جمله فلم‌های این بازیگر امریکایی می باشد. 

پروژه بعدی سینمایی «دپ» بازی در فلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» قسمت جدید از مجموعه «هری پاتر» است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر